کرونا یک فرصت برای امتحان دور کاری در کسب و کار: تماس ها برای ارائه خدمات و فروش شرکت ها بسیار حائز اهمیت می باشند. تماس تلفنی اولین و مهم ترین موضو
نرم افزار تلفن گویا و پاسخگوی خودكار «پیام گو» ، به عنوان یك سیستم پاسخگوی 24 ساعته به تماسهای تلفنی، جهت ا
نرم افزارارسال پیامک (SMS) برقراری ارتباط موثر با مخاطبان یکی از مهمترین راه های جذب و نگه داری مشتریان می باشد و یکی از موارد مهم و کم هزینه در برقرا
سامان ویپ یک مرکز تماس حرفهای برای ارتباطات مدرن و هوشمند است. مرکز تماس سامان سامانه ای جهت مدیریت تماسها ، ارتباطات و فرآیندهای مرتبط با مشتریان اس
نرم افزار نوبت دهی تلفنی مراکز درمانی یکی از موارد مهم در مراکز درمانی ، حجم بالای مراجعه کنندگان و ارائه نوبت به آنها می باشد . در برخی از موارد افرا
کارت های دیالوجیک کارتهای سخت افزاری دیالوجیک (Dialogic) مشهورترین کارتهای سخت افزاری تلفنی برای انواع کاربردهای IVR و CTI می باشند. این کارتها در ح
نرم افزار گزارشات سانترال (پاناپیام) این نرم افزار از طریق ارتباط با مراکز تلفن پاناسونیک ، امکان مشاهده و تحلیل تماس های سانترال ، محاسبه هزینه و مان
ضبط مکالمات ویپ (سیپ ترانک( دستگاه ضبط مکالمات SIPLogic جهت ضبط کلیه مکالمات بر روی بستر ویپ(voip) بکار می رود. از این دستگاه می توان برای ضبط مکا